X
تبلیغات
بازی های کامپیوتری
تاريخ: سه شنبه 1390/06/29, 13:42 | نويسنده: سامان |



سيستم مورد نياز

Processor  Pentium 2 GHz
RAM

1024 MB

Video Card

 Video card 512 MB supporting DirectX 9.0c

Hard disk 2.0 GB
Platform

Windows 7 / XP / Vista

تعداد DVD

1

ریال  

Alexander the great : نسخه فارسی دارینوس

پس از مرگ فیلیپ دوم در مقدونیه، سرداران و حکام اطراف از قبول فرزند جوانش اسکندر به عنوان جانشین سر باز زدند. اما تاریخ در چند سال بعد نشان از آن دارد که اسکندر قدرت را به زور شمشیر به دست آورد و نه تنها مقدونیه، بلکه سرزمین های اطراف را نیز تحت سیطره خود گرفت. پس از آن بود که او به شرق نگریست!! نگاهی همچون بسیاری از سرداران قدرت طلب و طماع که همواره سرزمین های مشرق زمین برایشان دنیایی از رمز و راز بوده است. در خصوص سردار جوان مقدونی که اینک تاریخ از او با عنوان اسکندر کبیر یاد می کند، حرف و سخن بسیار است. از حوصله این مکتوب خارج است که به تمام زوایای شخصیت اسکندر بپردازیم. آنچه به عنوان یک ایرانی برای ما می تواند مهم باشد نقشی است که این سردار مقدونی در تقابل با سرزمین ایران باستان داشته است.



شاید برای بسیاری تلخ باشد که جوانی بی تجربه سرنوشت امپراطوری عظیم و فرهنگ درخشان نیاکان ما را در مقطعی از تاریخ به خواست خود تحت تاثیر قرار داده است، اما شاید به لطف بازی های رایانه ای سبک استراتژیک، این ابزارهای نوین تصویر سازی تاریخ نگاهی هرچند کوتاه به تاریخ پرفراز و نشیب سرزمین مان افکنده تا کورسویی در مسیر تاریک آینده داشته باشیم. جنگ های باستانی، نام بازی دیگری در سبک استراتژیک است که توسط دارینوس به فارسی برگردانده شده است. بازی اسکندر کبیر در واقع نسخه دوم این بازی محسوب می شود. موضوع بازی به مقطعی از تاریخ باستان امپراطوری ایران، یونان و مصر می پردازد. بازی دارای گرافیکی جذاب و تصاویری بدیع و خیره کننده بود و نوآوری هایی نیز در پیاده سازی اصول بازی های استراتژیک به خرج داده است. آموزش و ایجاد نیروهای نظامی بر اساس و مبتنی بر تسلیحات و افزایش قابلیت های نیروها به هنگام نبرد از این اصول محسوب می شوند. بازی روندی غیر خطی داشته و این مسئله جذابیت گذر از مراحل را دو چندان می کند



دسته بندی :
تاريخ: دوشنبه 1390/06/28, 20:31 | نويسنده: سامان |


دانلود بازی جزیره مردگان Dead Island
نام بازی: Dead Island
پلتفورم : pc
ژانر: action / FPP
سال انتشار: September 6 , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver / Koch Media
حمایت توسط : Techland
درجه بندی سنی : +17
پلی مد : single / multiplayer
مولتی پلی : Internet
قابلیت آنلاین:دارد

Dead Island عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در سپتامبر سال 2011 میلادی میباشد .این بازی توسط کمپانی Deep Silver / Koch Media منتشر و توسط استودیوی Techland ساخته و حمایت شد .بازی توسط موتور گرافیکی Chrome Engine به دنیای گیم معرفی شد ! اگر بخواهیم بازی Dead Island را در یک جکله معرفی کنیم باید بگوییم Dead Island یک بازی اکشن موفق هست که محدودید در آن معنا ندارد .بازی ترس را به گیمر میچشاند .کرکتر هایی تحت عنوان رامبی ها وظیفه این کار را بر عهده دارند.در بازی Dead Island گیمر از همان ابتدا میتواند یکی از 4 کرکتر طراحی شده را انتخاب کند و تا آخر بازی و پیشبرد آن و خلق صحنه های بصری و در نهایت دنبال کردن داستان، پا با پا این کرکتر پیش برود. این 4 کرکتر هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و ویژگی های مشابه بین این 4 کرکتر کم دیده شده است.شخصیتی تحت عنوان Greg  در نمایشگاه ای3 سال 2011 میلادی به نمایش عموم در آمد که در آن این کرکتر چاقویی در اختیار دارد که میتواند توسط آن دشمنان و زامبی ها را مورد هدف قرار داده و سهم به سزایی در نابودی آنها داشته باشد.بازی



دسته بندی :
تاريخ: شنبه 1390/06/26, 11:59 | نويسنده: سامان |


سلام امروز اسم سه بازی برتر سال ۲۰۱۱ رو میخوام بگم  فوتبال پی اس ۲۰۱۱ و فرار از زندان و شانک بودند.

 

بازی فوتبال PES 2011

 عکس   بازی زیبا و جذاب Shank CPY




دسته بندی :
تاريخ: جمعه 1390/06/25, 23:4 | نويسنده: سامان |


سيستم مورد نياز

Processor

Pentium 2.4 GHz Athlon XP 2400+

RAM

1024 MB

Video Card

Direct X 9.0c Full compliant video card with 256MB RAM GeForce 6600 / Radeon X1600

Hard disk

4.5 GB  free space

Platform

 Microsoft Windows XP / Vista

تعداد DVD

1

28,000 ریال  

 

 

در سالهای اخیر شاهد ساخت برخی  آثار سینمایی علیه تمدن ایران هستیم. فیلم سیصد نمونه بارز اینگونه آثار است که با اهدافی مغرضانه به فرهنگ و تمدن ایران باستان بی حرمتی کرده و با تحریف آشکار تاریخ ، تصویری زشت از تاریخ باشکوه ایران به نمایش در می آورد.

اگر تا کنون در آثار سینمایی و به خصوص هالیودی و همچنین بازیهای رایانه ای شاهد نوعی حذف و نادیده انگاشتن تمدن ایران بودیم اکنون قومی فرضی ، وحشی و بدوی را می بینیم که به جای آن تمدنی  که اولین منشور حقوق بشر را به جهانیان عرضه کرد، به بینندگان ناآگاه قالب می شود.

بازی اسپارتا نیز با تاثیر از چنین جوی ساخته شده است اگرچه سازندگان آن علیرغم میل باطنیشان نتوانسته اند براحتی از کنار شکوه تمدن ایران، فرهنگ و پیشرفت های اجتماعی سیاسی و نظامی و از همه مهمتر تاثیر رهبری آنان بر جهان بگذرند و به همین دلیل نوعی تلطیف افکار ضد ایرانی را در این بازی می بینیم.

اگر چه بازی به لحاظ عوامل دخیل در موفقیت یک بازی استراتژیک از جمله گرافیک ، روابط بین واحدها ، ساختمانها ، دوره ها و نبردها موفق می باشد امام عدم تحقیقات کافی تاریخی در شکل گیری داستان و اکتفا به آثار مورخین ضد ایرانی همچون هرودت و تاثیر گرفتن از جو ضد ایرانی حاکم بر آثار سینمایی از نقاط ضعف آن به حساب می آید.

شاید تلاش در عدم توجه به چنین تحریف های آشکار تاریخی و محکوم کردن آنها از طریق نادیده انگاشتنشان از سوی ایرانیان این جسارت را به سازندگان چنین آثاری می دهد تا پارا از حدود واقعیات مستند تاریخی فراتر گذاشته و هر روز در این بی شرمی های احمقانه خود پیشروی کنند.

دارینوس با اعتقاد به این اصل که بهترین راه برخورد با متجاوزین به فرهنگ ایرانی شناخت کامل و دقیق آثارشان می باشد و نه بی توجهی به آنان. تلاش می کند تا مخاطبین ایرانی را با دست های پنهانی که خزنده و خصمانه بسوی فرهنگ با عظمت ایران دراز شده ، آشنا کند. باشد که فرزندان این میهن پر گوهر همچون سایر عرصه ها در این زمینه نیز در جهت برخورد منطقی و اصولی و در عین حال موثر گام بردارند.

در بخش هایی از بازی تلاش شده تا با برخی تغییرات واقعیات تاریخی جایگزین مهملات سازندگان شود.




دسته بندی :
تاريخ: چهارشنبه 1390/06/16, 14:33 | نويسنده: سامان |




سيستم مورد نياز

Processor   P IV at 2.4 GHz Athlon XP 2500+
RAM

1024 MB

Video Card

 Graphics Card : 256 MB VRAM – NVIDIA GeForce 6800 / ATI Radeon X1600

Hard disk 3.5 GB free
Platform

XP/ Vista / 7

تعداد DVD

1

55000 ریال  

Shrek : Forever After : نسخه فارسی دارینوس

شاید زمانی که ویلیام استیک در سال 1990.م، شخصیت شرک را طرح ریزی می کرد، حتی فکر هم نمی کرد، این غول سبز رنگ کتاب های مصور، قرار است در طی دهه های آتی به یکی از مشهورترین و محبوب ترین شخصیت های انیمیشن سینما تبدیل شود. واژه شرک که ظاهراً از زبان آلمانی گرفته شده است، به معنای ترس و وحشت می باشد. که البته تناسب چندانی با شرکی که علاقمندانش می شناسند، ندارد! شرک؛ غول سبز رنگی است که به تنهایی در اعماق جنگل زندگی می کند و در می یابد که سربازان لرد فارکوآد، در پی دستگیری شخصیت های داستان های قدیمی هستند! شرک به همراه الاغ بامزه و جذاب، راهی قصر لرد می شوند. لرد فارکوآد در پی ازدواج با پرنسس فیونا است تا بدین ترتیب پادشاه شود. او شرک و الاغش رامجبور می کند تا پرنسس را از زندان اژدها نجات دهند. اژدها در این گیرودار عاشق الاغ می شود. شرک، الاغ و فیونا موفق به فرار می شوند، در حالی که اژدها در تعقیب آنهاست. در راه بازگشت قهرمان سبز رنگ عاشق پرنسس زیبا می شود! فیونا در اثر طلسمی عجیب تنها شب ها می تواند به قالب اصلی خود که غول است، وارد شود. تنها یک عشق واقعی می تواند، او را برای همیشه به غول تبدیل کند!! فیلم شرک برای اولین بار در سال 2001 به پرده سینما راه یافت. محبوبیت این غول دوست داشتنی باعث شد که پس از آن بارها در فیلم های سینمایی و بازی های ویدیویی ظاهر شود. نسخه دوم شرک تنها پس از سه سال، در سال 2004 عرضه شد و در سال 2007 هم علاقمندان شرک سومین فیلم سینمایی قهرمان عجیب خود را شاهد بودند. در نهایت، «شرک برای همیشه» (Shrek forever after)، عرضه شد.


فیلم شرک برای اولین بار در سال 2001 به پرده سینما راه یافت. محبوبیت این غول دوست داشتنی باعث شد که پس از آن بارها در فیلم های سینمایی و بازی های ویدیویی ظاهر شود. نسخه دوم شرک تنها پس از سه سال، در سال 2004 عرضه شد و در سال 2007 هم علاقمندان شرک سومین فیلم سینمایی قهرمان عجیب خود را شاهد بودند. در نهایت، «شرک برای همیشه» (Shrek forever after)، عرضه شد. " شرک برای همیشه " را در واقع می توان بهترین و جذابترین اثر بر اساس شخصیت شرک در درنیای بازیهای رایانه ای دانست. در این بازی برخلاف نسخ گذشته اثری از تاثیر همه جانبه و ویرانگر فیلم های انیمیشن شرک در بازی نیست. و تنها داستان فیلم اصلی دستمایه ای برای ساخت بازی در سبک اکشن شده است که بخوبی اصول یک بازی سرگرم کننده رایانه ای را رعایت کرده است



دسته بندی :
تاريخ: چهارشنبه 1390/06/16, 8:20 | نويسنده: سامان |


فرار از زندان

بازی بر اساس سریال محبوب و پرطرفداری با همین نام ساخته شده است. این سریال بر اساس سناریوی پاول شیورینگ و در سال 2004 توانست میلیونها بیننده را برای شبکه تلویزیونی فاکس فراهم آورد.. همچون بسیاری از آثار برجسته تصویری که تهیه کنندگان را بر آن داشته نسخه ای هم در دنیای بازیهای رایانه ای داشته باشند. این سریال هم اگر چه کمی دیر و متفاوت اما به هر حال شخصیت های خود را در یک بازی رایانه ای در اختیار مخاطبان قرار داد. بر خلاف سریال، که شخصیت های اصلی آن را دو برادر یعنی مایکل اسکافیلد و لینکُلن بارُز تشکیل می دادند در بازی شخصیت جدیدی (پکستون) با کنترل بازیکن نقش اصلی داستان را به عهده دارد. بازی بر اساس وقایع فصل اول سریال شکل گرفته است و در کل شامل 9 مرحله می باشد. سبک بازی را می توان نوعی از سبک ماجرایی ( ادونچر) دانست که درگیریهایی در حد مشت زنی را شامل می شود. انجام ماموریت های مخفی و گریز از نگهبانان در گوشه و کنار زندان از جذابیت هایی است که باعث شده است تا بازی از یک ادونچر محض فاصله بگیرد.

داستان مجموعه تلویزیونی فرار از زندان حول شخصیت دو برادر که یکی از آنها به ظاهر گناهکار بوده و به جرم قتل در انتظار اعدام به سر می برد، و برادر دیگر که برای نجات جان برادر محکوم به مرگ، خود را به زندان فاکس ریور می رساند، رقم می خورد. مایکل مهندس سازه بوده و از هوش فوق العاده ای برخوردار است. تمام داستان به فرار آن دو مربوط بوده و با اتفاقات حین ماجرا داستان جذاب تر می شود. اما قصه بازی فرار از زندان از جایی آغاز می شود که کمپانی برای جلوگیری از فرار باروز، شخصی را به فاکس ریور می فرستد تا نقشه فرار را خنثی نموده و لینکلن را روی صندلی الکتریکی بنشاند. اتفاقات و ماجراهایی که در بازی رخ می دهد، گرافیک بالای محیط بازی، موسیقی بازی و تمرکزی که برای باز نمودن قفل ها و پیچ ها، در بسیاری از موارد لازم و راهگشاست، هیجان و میل مضاعفی در ادامه بازی برای بازیکن ایجاد می کند، که از این بازی چهره ای جدید در میان بازی های سبک ماجرایی - حادثه ای ساخته است.

این بازی روی  بعضی کامیوتر ها میگیره که با این نشانی ها است.

processor:                                single core 2.0GHZ

RAM:                                                1024MB

HARD DISK:                                          2.0GB FREE

PLATFORM:                                       XP,VISTA,7,8

وقیمت این بازی که خودم خریدم ۵۵۰۰تومان از شرکت دارینوس بوده با کتابچه راهنما که دارای۳۰ صفحه با کد تقلب و راهنمای مراحل و یاد دادن شخصیت ها  یعنی:تام پکستون و مایکل اسکافیلد و لینکلن بارز و جک منیکس و برد بلیک و فرناندو سوکره و بنجامین مایلز فرانکلین و جان ابرزی که همراه با عکس و بیوگرافی ان ها است و این بازی  نه مرحله داره باید بازی کنید تا بفهمید من چی میگم  اگه در مورد بازی سوالی داشتید به من  نظرات بگید تا بعد از ۲۴ ساعت یا شاید کم تر جواب بدم و اگه این بازی رو از شرکت دارینوس بگیرید فقط دارای کارت وی ای پی و کتابچه راهنما است.




دسته بندی :
تاريخ: جمعه 1390/06/11, 8:17 | نويسنده: سامان |


بازی angry birds

نام اين بازي محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگين) مي باشد و بدون شك اگر تا به حال اين بازی را نديده باشيد با  و نصب آن شما هم از طرفداران پروپا قرص اين بازی معتاد كننده خواهيد شد .داشتن گرافيك بالا نسبت به حجم كم بازی , رنگ آميزی شاد و كاربرپسند , داشتن 195 مرحله زيبا و .... از ويژگي هايي است كه چشم بستن روی اين بازی رو بسيار سخت خواهد كرد.موضوع بازي از اين قرار است كه پرندگان كوچك و زيبایی در حال زندگی آرام خود هستند كه ناگهان يك روز متوجه مي شوند كه تخم هايشان دزديده شده و با كمي تحقيق متوجه ميشوند كه دزد تخم ها خوك هایی هستند كه در همسايگی اين پرندگان زندگی می كنند . و اين پرندگان تصميم به نابودی خوك ها مي گیرند تا تخم هايشان را از چنگ خوك ها در بياورند.شروع بازی و مراحل ابتدایی به شما ياد خواهد داد كه در اين بازی چگونه بايد عمل كنيد . به دليل همين آموزشي بودن چند مرحله ابتدايي ممكن است فرض كنيد با يك بازی ساده رو به رو هستيد. اما اگر چند مرحله جلو برويد متوجه سختي و معماهای پيچيده و شيرين این بازی خواهید شد و باور خواهيد كرد كه دل كندن از بازی كاری است بسيار دشوار !

بازی angry birds





دسته بندی :
تاريخ: جمعه 1390/06/11, 8:13 | نويسنده: سامان |


elite_warriors_vietnam.jpg
نام بازی: Elite Warriors Vietnam
سازنده : Bold Games
ناشر : Bold Games
سبک: اکشن اول شخص تاریخی
تاریخ عرضه: 1 آپریل 2005
بازی Elite Warriors : Vietnam نسخه 4 بازی های Elite Warriors می باشد. این بازی دارای مراحلی جذاب و هیجان آوری می باشد که هر کاربری را جذب خود می کند تا این بازی را به پایان برساند. شما به عنوان یکی از نیروهای حرفه ای جهانی به همراه گروه خود به جنگ با دشمنان می پردازید. در طی مآموریت های بیشمار خود به تصرف اردوگاه های دشمن ، تصرف زندانیان ، نجات خلبانان سقوط کرده ، نجات اسیران خودی و ... می پردازید. شما باید در مسیر این عملیات ها دشمنان زیادی را از پای درآورید و خطرهای بیشماری سر راه شما قرار خوهند داشت. اکثر مآموریت های شما نیز در آسیای جنوب شرقی خواهد بود که در آنها شما به ... این بازی از قابلیت بازی آنلاین نیز برخوردار است و شما می توانید به راحتی به صورت آنلاین با دیگران بازی کنید. شما می توانید این بازی اکشن و جذاب را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ویژگی های بازی Elite Warriors: Vietnam :
- برخورداری از مراحلی جذاب
- اسلحه های متفاوت و فراوان در طول بازی
- دارای گرافیکی مناسب با حجم بازی
- نصب آسان بازی
- حجم بسیار کم
- ماموریت در قاره های مختلف جهان
و ...



دسته بندی :
تاريخ: شنبه 1390/06/05, 20:31 | نويسنده: سامان |


«زندگی جدید سارا» یک بازی سوم شخص open world است که زندگی یک دختر دانشجو را در یکی از شهرهای ایران شبیه سازی می کند. سارا دانشجوی سال اول رشته ادبیات فارسی است که در بدو ورود به دانشگاه با مشکلات مختلفی روبرو میشود. بازیکن در نقش سارا باید با این مشکلات کنار آمده و در کنار آن یک زندگی دانشجویی در شهر را اداره کند.

 

صحنه های بازی ایرانی زندگی جدید سارا

صحنه های بازی ایرانی زندگی جدید سارا

صحنه های بازی ایرانی زندگی جدید سارا




دسته بندی :
تاريخ: شنبه 1390/06/05, 20:27 | نويسنده: سامان |


گنجينه افسانه های ايران باستان بعنوان کهن ترين اساطير کره زمين ، نمايانگر فرهنگ باستانی غنی ، آداب و رسوم و ادبيات هويت بخش و داستانهای سرشار از هيجان و نکات آموزنده ايران زمين بوده و در پهنه رسانه ای زمان حاضر کمتر بازآفرينی و مصور شده است . بازی رايانه ای گرشاسپ يک بازآفرينی نمادين با رويکرد معناگرا و عملگرا در فضای اسطوره ای ايران باستان مبتنی بر منظومه حماسی گرشاسپ نامه نوشته اسدی طوسی می باشد که در آن عمده عناصر تصويری حاصل گداخت منابع تاريخی و کتيبه های سنگی باستانی موجود در کشور در کوره تخيل خالقان اين اثر می باشد. گرشاسپ – گرز ثریت، یک بازی اکشن سوم شخص است و روند کلی بازی بر اساس پیکارهای پهلوان اصلی بازی گرشاسپ و رويارويی او با نیروهای اهریمنی می باشد. مبارزات تن به تن، حل معما و کشف فضاهای سرزمین خونیراث از عناصر اصلی این بازی می باشند.

مشخصات فنی

بازی گرشاسپ برای اجرا بر روی کامپیوترهای شخصی ساخته شده است و از نظر قابلیت های گرافیکی قابل تنظیم می باشد به نحوی که بر روی کارت های گرافیکی که ازsm 2.0 پشتیبانی کنند قابل اجرا خواهد بود. برای نمایش گرافیک این بازی از موتور متن باز OGRE3D استفاده شده است و شبیه سازی فیزیکی در آن با موتور Nvidia PhysX انجام می گیرد.

ss1


دسته بندی :
تاريخ: چهارشنبه 1390/06/02, 20:38 | نويسنده: سامان |


920668_54425_front_resize_resize_resize.jpg
نام بازی:Dragon Age Origins
سازنده:Bioware
ناشر:EA
سبک:نقش آفرینی
پلتفرم:ps3-pc-360
امتیاز از سایت های معتبر: 9.8/10
برنده بهترین بازی سال 2009
برنده بهترین بازی e3 2009
برنده یکی از بهترین بازی های این دهه
برنده یکی از بهترین های سبک نقش آفرینی تاریخ
نقش آفرینی:این سبک در بازی سازی یک از
سخت ترین بازی ها هم از لحاظ ساختن هم از لحاظ بازی کردن است.حالا این نقش آفرینی که گفتی یعنی چه؟
بازی های نقش آفرینی به بازی هایی گفته می شود که بازی کننده یا بازی باز یا به قول خودمان گیمر ها یه سیر خطی ثابت و مستقیم را برای رسیدن به انتهای بازی طی نمی کنند.سینا میشه بیشتر توضیح بدی؟
سینا:چرا که نه به زبان خیلی ساده تر بازی باز در این سری بازی ها روند بازی به یک صورت خاص و ثابت به پایان نمی رساند که پایانی مشخص دارد بلکه بازی را با توجه به سوالاتی که در آن پرسیده می شود بنا به سلیقه ها و علایق خود به پایان می رساند.این عامل گیمر را بیشتر ترغیب به بازی کردن می کند و از تمام کردن آن خسته نخواهد شد.جدا عرض کنم بازی های نقش آفرینی بسیار زیبا و همینطور سخت هستند .دلیله اینکه می گم سخت باید نقد بازی را تا انتها بخوانید تا متوجه این حرف بشید که میگن بازی کردن بازی های نقش آفرینی کار هرکس نیست مخصوصا این بازی ما که نام دارد.....در جدیدترین محصول استدیوی فوق العاده محبوب bioware (که گیمرها آن سلطان نقش آفرینی در دنیا می دانند "dragon age " نام دارد توانست نظر خیلی از منتقدین و گیمر ها را به خود جلب کند و آن ها را عاشق این سبک کم کار در بازی سازی کند که  توانست عنوان بهترین بازی سال و بهترین بازی نقش آفرینی تاریخ را از آن خود کند."عصر اژدها" یک بازی اسطوره ای تاریخی محسوب می شود که به جنگ ابدی نیکی و بدی می پردازد.



دسته بندی :
تاريخ: چهارشنبه 1390/06/02, 20:36 | نويسنده: سامان |


Mafia_II_[www.MihanDownload.com].jpg
Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.
این تنها نمونه‌ای از ماموریت‌های جانبی بازیست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شوید.
اینکه مردم شهر با یکدیگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گیمر، جریان یک زندگی طبیعی را در حین بازی مشاهده کند. یک مثال دیگر از این موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استیو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنید. استیو از مشکلات یکی از دوستانش در فروش خودرو تعریف می‌کند که علتش ورود یک رقیب سرسخت به کسب و کار اوست. در اینجا استیو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخریب کنید. در این دمو هدف، نمایش اینگونه ماموریت‌های جانبی بود، پس ویتو این درخواست را قبول کرد و از ساختمان خارج شد. اما در این میان به پلیسی سخت‌گیر برخورد که از او جواز اسلحه‌اش را مطالبه می‌کرد. باز هم در اینجا بازی‌کننده چند انتخاب دارد: نشان دادن مجوز در صورت داشتن آن، رشوه دادن به پلیس یا فرار از دست او. مسئول نمایش گزینه سوم را انتخاب کرد که در نتیجه پلیس به تعقیب ویتو پرداخت. در این حالت با مخفی شدنتان، مشکل حل نمی‌شود. بنابراین باید به فروشگاه‌های لباس رفته و ظاهر خود را تغییر دهید.




دسته بندی :
تاريخ: چهارشنبه 1390/06/02, 20:34 | نويسنده: سامان |


residentevil5_resize.jpg
این بازی برنده جایزه بهترین هوش مصنوعی یا به عبارتی باهوش ترین همیار تاریخ بازی های رایانه ای را از آن خود کرده است.
نام بازی:Resident evil 5
سازنده:Capcom
ناشر:capcom
سبک:سوم شخص اکشن-ترسناک
پلتفرم:ps3.360.pc
امتیاز از سایت های معتبر:9.3/10
وقتی در سال 2005 resident evil 4 عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کرد و توانست نظر تمام منتقدین را به خود جلب کند. 4 سال طول کشید که نسخه 5 این سری بسیار محبوب ژانر ترسناک یا بهتر است که بگوییم خلق ژانر ترسناک  به بازار عرضه شود.بازی بر روی سه پلتفرم ps3,xbox360 ,pc عرضه شد و به جرات می توان گفت یکی از زیباترین بازی های سال 2009 محسوب می شود.سبک تصویر در بازی چیزی بین اول شخص و سوم شخص است اما ساندگان بازی را در سبک سوم شخص فرار داده اند.سبک تصویر در بازی یکی از جالب ترین نکات بازی است که از شماره قبل خود به ارث برده است.در شماره قبل شخصیت اول داشتان leon  تنها بود و به تناهیی مجبور بود یک نفر دیگر رو هم حمایت کند. اما در این نسخه یک یار کمکی هم به شما اضافه شده که کمک شایانی را به شما خواهد کرد.داستان بازی ادامه داستان شماره 2 بازی است جایی که Cris  شخصیت اول داستان به همراه همکار خود jill  شخصیت اول بازی شماره سوم به قلعه شخصیت منفی شماره 2 وسکر می روند ولی به علت قدرت ماورای طبیعی ویکر جیل محبور می شود برای نجات جان کریس خود را به همراه وسکر از پنجره به بیرون پرت کند اما این پایان ماجرا نیست و وقتی گزارش می شود که ویروسی عجیب در آفریقا پخش شده کریس به انجا فرستاده می شود و با هماری به نام شوا آشنا می شود و هرچه جلوتر می روند مشخص می شود که جیل زنده است و یکی از دستیاران وسکر شده است.حالا کرسی مانده و شوا با یک عالمه معما و مراحل سخت اکشن و پر از هیجان .حرکات تکمیلی در بازی خیلی مهم است هم شما باید به شوا کمک کنید و هم او به نحود احسنت این کارو انجام می دهد.مراحال بسیار متنوع و زیبا هستند با محیط های طبیعی گوناگون از مرداب گرفته تا قبیله های خطرناک افریقایی که همه بیمنار هستند به موجوداتی خطرناک تبدیل شده اند تا روستا های پرکنده و بیابان های بزرگ.اسلحه بسیار متنوع از هر مدلی که بخواهید با پیشرفته ترین تجهیزات در بازی حاضر هستند و قابلیت آپگرید شدن را هم دارند.بازی از 16 پارت تشکیل شده که شما می توانید برای اینکه پول زیادی بدست بیاورید یک پارت را چند بار انجام دهید تا پول زیادی بدست بیاورید.انقدر امکانات سازندگان برای شما مهیا کرده اند که اگر همه را بگویم یک روز کامل وقت می برد انقدر که جزییات بازی باالاست.



دسته بندی :
تاريخ: چهارشنبه 1390/06/02, 17:52 | نويسنده: سامان |



سازنده : People Can Fly, Epic Games
ناشر : Electronic Arts
تولید کننده : Adrian Chmielarz ,Cliff Bleszinski ,Tanya Jessen
انجین : Unreal Engine 3.5
پلتفرم ها X360)(PC)(PS3)
تاریخ عرضه:Release: Feb 22, 2011
سبک بازی :Sci-Fi First-Person
رده سنی :ESRB: Mature



استودیوی People Can Fly در كارنامه خود عنوان خوش ساخت Painkiller را دارد. پس از موفقیت این بازی، Epic Game استعداد بالای آن ها را در ساخت بازی های اول-شخص مشاهده كرد و این استودیو را خرید. از سال 2007 اعضای PCF شروع به ساخت IP جدیدی به نام Bulletstorm كردند. این بازی همانند Painkiller یك Run'n'Gun سریع است كه اتفاقاً نو آوری های جالبی دارد. Bulletstorm تحت نظر مستقیم Epic Games و کلیف بلسزینسکی (Cliff Bleszinsky) ساخته شده و از موتور قدرتمند این استودیو یعنی Unreal Engine 3 استفاده می كند، ولی آیا این بازی توانست انتظارات را برآورده كند یا خیر؟

داستان
از یك عنوان تیراندازی سریع مثل Bulletstorm داستان آنچنانی انتظار نمی رود، ولی باز هم داستان بازی افتضاح نیست و نكات جالب بسیاری دارد. شما در نقش گریسون هانت (Grayson Hunt) قرار می گیرید. یك سرباز دولتی كه برای یك گروه نظامی مخفی به نام Dead Echo كار می كند. جوخه Echo از زبده ترین مبارزها تشکیل شده كه اهداف یك ژنرال را پیش می برند. در ابتدای بازی، گری متوجه می شود كه ژنرال در حقیقت آن ها را به ماموریت هایی فرستاده كه در آن جوخه Echo به كشتن مردم بیگناه می پرداختند. گری از این موضوع بسیار عصبانی می شود و تصمیم می گیرد هر طور شده انتقام خود را از ژنرال بگیرد. بازی كمی جلوتر می رود و ما كنترل گری را طوری در دست می گیریم كه او مست است و قصد دارد طی یك حركت عجیب سفینه جنگی ژنرال را نابود كند. كار او خیلی خطرناك است و نتیجه، كشته شدن تمام اعضای جوخه Echo می شود و در این بین فقط یك نفر یعنی ایشی (Ishi) زنده می ماند كه طی یك عمل نصف مغزش ربات و نصف دیگر آن انسان است. گری و ایشی به سرزمینی به نام Stygia می روند، جایی كه همه سعی در كشتن آن ها دارند، اما در ادامه این دو متوجه می شوند که ماجرا به این سادگی نیست. داستان Bulletstorm هرچند كلیشه ای است، ولی شخصیت های جالبی دارد. مثلا ایشی خیلی شبیه به یك Terminator است و قسمت رباتی ذهنش قصد دارد وجه انسانی او را بگیرد. مبارزه او با این موضوع جالب است و خود شخصیت گری هر چند بسیار از دوک نوکم (Duke Nukem) و مارکوس فنیکس (Marcus Fenix) وام گرفته، ولی شوخ طبعی و دیوانگی او بسیار خنده دار است. دیالوگ های بازی خیلی شبیه به Gears of War كار شده و بسیار بامزه هستند.


گرافیك
به شخصه انتظار زیادی از گرافیك این بازی داشتم، چون زیر نظر مستقیم Epic Games خالق Unreal Engine 3 ساخته شده، ولی متأسفانه Bulletstorm از مشكلات زیادی در این قسمت رنج می برد. بافت های به شدت بی كیفیت در كنار Texture Loading وجه بدی به بازی داده و خوشبختانه رنگ بندی زیبا و شاد كه حاصل رنگ های آبی و سبز هستند، بازی را از سقوط در این بخش نجات داده است. در بعضی مواقع با افت فریم (به خصوص در صحنه های سینمایی) روبرو هستیم و Lip Synch بازی هم بسیار بد است. محیط های داخلی به لطف بافت های ضعیف واقعاً افتضاح هستند، ولی محیط های خارجی زیبا کار شده اند. Draw to Distance بازی بسیار زیبا و نفس گیر است، ولی حقیقت امر این است كه تمام این محیط های زیبا عكس هستند. به طور كلی رنگ بندی بازی بسیار زیبا است، ولی در مقابل عنوانی مثل Enslaved: Odyssey to the West كه با همین موتور ساخته شده، هیچ حرفی برای گفتن ندارد. بازی ای كه Epic Games پشت آن بوده و شاهكارهای گرافیكی مثل Gears of War را در كارنامه دارد، از لحاظ گرافیكی هیچ حرفی برای گفتن ندارد، به خصوص كه همزمان با Killzone 3 عرضه شده است.


موسیقی/صداگذاری
صداگذاری شخصیت ها در یك كلام عالی است. Epic Games علاقه زیادی در استفاده از صداهای خشن و كلفت برای شخصیت های اولش دارد و در Bulletstorm هم گری از این قاعده مستثنی نیست. با اینکه سعی شده تا شخصیت او شبیه به دوک نوکم باشد، ولی هیچگاه مزه پرانی هایش به تكه های شاهكار دوک نمی رسد. یكی از لذت های بازی، شوخی های بامزه گری با ایشی است. موسیقی حرف خاصی برای گفتن ندارد. قطعات خیلی تكراری و سرد هستند و جو زیادی به بازی نمی دهند و به طور كلی بازی در این بخش ضعیف كار شده است.


گیم پلی
به طور كلی Bulletstorm یك Run'n'Gun معمولی است، ولی PCF مضامین جدیدی به آن اضافه كرده كه به قولی نو آوری به آن ببخشد، اما آیا آن ها در این كار موفق بوده اند؟ هر چند سرخوردن روی زمین كاملا شبیه به Vanquish و Crysis 2 است، ولی چنین حركت هایی مثل لگد زدن و یا جلو كشیدن دشمنان به وسیله كیت برقی روی دستان، لذت زیادی به گیم پلی Bulletstorm داده است. در این بازی نو آوری در كشتن دشمنان باعث می شود مهارت شما بالا برود و با استفاده از آن اسلحه خود را ارتقاء دهید و یا راهنمای حركات جدید بگیرید. شوت كردن دشمن با لگد به داخل یك كاكتوس و یا جلو كشیدن آن ها به جلوی میله تیز و یا پرت كردن آن ها از بلندی مهارت بیشتری به شما می دهد و در حقیقت كشتن در Bulletstorm محدود به تیراندازی نمی شود. روند گیم پلی بسیار سریع و خیلی شبیه به Painkiller است، ولی بازی در این قسمت بی نقص نیست. به طور كلی طراحی مراحل بعد از گذشت 3 ساعت تكراری می شوند و تمام لذت بازی خیلی پیش پا افتاده می شود. هر چند بازی خیلی كوتاه است و 6 ساعت بیشتر طول نمی كشد، ولی همین میزان كم هم در آخر كمی ملال آور می شود. لوكیشن های متنوع كمك خوبی به تكراری شدن آن كرده، ولی این موضوع حتی به بخش چندنفره هم راه پیدا كرده و بازی در این قسمت هم پس از مدت كمی تكراری می شود و جذابیت بالای سری Unreal Tournament را ندارد. میزان سلاح ها خیلی كم هستند، ولی این تعداد كم هم كاركرد خوبی دارد، هر چند هیچ تفاوتی با اسلحه های Gears of War ندارند. به طور كلی بازی خیلی شبیه به Gears of War (از طراحی شخصیت ها گرفته تا اسلحه ها، محیط ها و مراحل) است. كنترل بازی خوب و سریع است، ولی مشكلاتی هم دارد، مثل نشستن كه در بسیاری از مواقع كه می خواهید با نشستن سنگر بگیرید این كار واقعا عذاب آور می شود. شما باید مدام آنالوگ سمت چپ را نگه دارید. این در حالیست كه هیچگاه نمی توانید بدون حركت بنشینید و همیشه به بیرون از سنگر می آیید. متأسفانه Boss Fightهای بازی به اندازه Painkiller جذاب نیستند و بیشتر شبیه به Gears of War هستند. گاه باگ هایی هم دیده می شوند، مثلا در یكی از مراحل یكی از شخصیت ها دری را بازی نمی كرد و من مجبور شدم بازی را Restart كنم تا این موضوع درست بشود. متأسفانه هوش مصنوعی (AI) هم به خوبی كار نمی كند و یك تنه باید همه را نابود كنید. به طور كلی Bulletstorm گیم پلی بسیار سرگرم كننده و جالبی دارد. اگر چه در اواخر كمی تكراری می شود، ولی تجربه نو آن در ابتدا بسیار جذاب است.




دسته بندی :
تاريخ: چهارشنبه 1390/06/02, 7:48 | نويسنده: سامان |


pes2012

PES 2012


در این مقاله، سعی شده است که در مورد سری 2012 بازی های شرکت ژاپنی KONAMI، شبیه ساز بازی های فوتبال، مواردی مورد بررسی و نقد قرار گیرد. این مطالب هیچ منبعی ندارد.  اگر یک گیمر برای این بازی ها و یا حتی این سری نیستید، پیش نهاد می کنم وقت خود را برای خواندن این مطلب هدر ندهید!

 با سلام به شما بازدید کننده محترم. نوشته پیش روی شما یک مطلب در مورد سری بازی های رایانه ای شرکت KONAMI (کونامی) در ساخت شبیه ساز ورزش فوتبال است. این شرکت، یک شرکت ژاپنی است و فکر می کنم حدود نه سال است که فعالیت خود را در ساخت شبیه ساز بازی های رایانه ای موسوم به PES شروع کرده است. PES فشرده یا اختصار عبارت Pro Evolution Soccer است. در کشور ژاپن این سری بازی ها را بیش تر با نام Winning Eleven می شناسند. یک شبیه ساز مناسب از ورزش پر مخاطب فوتبال است که هر ساله در حول و حوش ماه سپتامبر یک پک بازی در کنسول های مختلف برای گیمر های این ورزش ارائه می دهد. گفته می شود که سری 2012 این بازی ها در اوایل ماه مهر سال جاری در بازار جهانی پخش خواهد شد. البته شاید برای خیلی از گیمر ها و دوست داران این سری بازی ها، این زمان کمی دیر به نظر می رسد. ولی در واقع جلوگیری از یک ریسک است که کارمندان شرکت KONAMI برای زمان پخش این سری انجام می دهند. چون سری 2011 این بازی ها به دلیل عدم انتشار در زمان مناسب، یک سری مشکلات جدی را به خود دید که باعث شد از اعتبار سری 2011 شرکت KONAMI کاسته شود. مثلا این که در این سری، ترانسفر (جای به جایی) بازیکنان باشگاهی به طور کامل انجام نشده بود. به عنوان مثال برنامه های شرکت KONAMI در قبال باشگاه هایی مثل رئال مادرید اسپانیا، بارسلونای اسپانیا، منچستر سیتی انگلستان، ای. سی. میلان ایتالیا و ... به هم خورده بود. دلیل آن هم این است که بازیکنانی مثل مسعوت اوزیل، سامی خدیرا، گاگو برای تیم باشگاهی رئال مادرید و گلپ، تیه ری هانری، زلاتان ابراهیموویچ، رافائل مارکس برای تیم باشگاهی بارسلونا، روبینهوی برزیلی برای تیم باشگاهی منچستر سیتی و ... در تیم های فصل 2010-2011 خود به درستی جای گذاری نشده بودند. شاید این یکی از دلایل این شرکت بزرگ شبیه ساز فوتبال برای تاخیری جزئی در روند انتشار سری 2012 این بازی های رایانه ای است. دیده ها و شنیده ها در مورد سری جدید این بازی ها موسوم به PES 2012، چیزی شبیه به آن چیزی است که هر ساله در صفحات اینترنتی در قالب پیش معارفه ها و یا نقد های این سری بازی دیده می شود. شرکت KONAMI برای این سری نیز مانند چند سری سازمان یافته و جهش یافته پیشین، یک سری توضیحات معارفه ای و یک سری دمو به انتشار می گذارد. در واقع این روند که در پیش معارفه بازی ها به یک امر جا افتاده تبدیل شده است، برای این سری هم اجرا شده است. من در این سری بازی دمویی را تا به حال مشاهده نکرده ام. چیزی را که دیده ام، چند عکس منحصر به فرد است و چندین نقد در وب لاگ ها و وب سایت های بازی های رایانه ای. در عکس ها هم دقت کرده ام. البته جدای از آن که برای عکس ها حالت بلور رقیق طراحی کرده بودند که کیفیت بازی را در اضلاع و وجه های حجم بازیکنان و ورزشگاه ها پایین تر نشان ندهد. با این چند عکس می شود گفت که گرافیک بازی به نسبت پارسال تغییر چندانی نکرده است. در واقع گرافیک سری 2011 در حد خوب به بالا بود. چیزی که به صراحت سبب برتری این مورد بر مورد شبیه ساز مشابه شرکت EA SPORTS است. من سری FIFA 11 شرکت EA SPORTS را تا به حال امتحان نکرده ام. ولی از چندین و چند تصویر و عکس می شد تشخیص داد که کیفیت گرافیکی PES در حدی فوق FIFA طراحی شده است. موردی که گاهی کارمندان شرکت EA SPORTS را به تعجب وا می دارد که چه گونه این قدر در کار کارمندان PES از این جهت برتری وجود دارد. طی گزارشاتی که اخیرا در چندین و چند وب سایت و وب لاگ دیدم، مطالب مشابهی راجع به هوش مصنوعی سری PES 2012 وجو دارد. گویا در مصاحباتی که با سران شرکت KONAMI در مورد این سری شده است روی این مورد خیلی تاکید شده است. گفته می شود وعده های جدید شرکت KONAMI در قبال بهبود وضعیت گیم پلی این سری، تاکیدا افزایش و بهبود سیستم هوش مصنوعی بازی است. در نسخه های پیشین، سری 2011، 2010 و 2009 که این سری بازی ها را به نسبت سری های قبلی پیش رفته تر دیدیم، یک مورد آزار دهنده بود. آن هم هوش مصنوعی به نسبت ضعیف بازی بود. شاید شدت انتقادات در سری 2010 هم فشار زیادی را روی سران شرکت KONAMI گذاشته بود. چون ما در سری 2011 شاهد آن بودیم که برای سرعت بازی، از سه حالت به نام های 0، 1 و 2 استفاده شده است. در واقع می توان این گونه توجیه کرد که شرکت KONAMI برای این که هوش مصنوعی را بالا تر نشان دهد، از طریق افزایش سرعت حرکت توپ و مقداری هم به هم زدن معادلاتی مثل شتاب جاذبه زمین، به هر صورت ممکن از طریق فشار سرعت بازی و تاثیر آن بر روی گیمر، در صدد است که هوش را بالا تر نشان دهد و نشان دهد که در سرعت بالا که بعضی از گیمر ها را دچار مشکل کمبود وقت برای تصمیم گیری می کند، کاراکتر های بازی قادر به بازی راحت هستند. ولی در حقیقت نمی توان این مورد را جزء هوش مصنوعی دانست. چون این سرعت مصنوعی است. این سرعت بالا باعث می شود که مغز انسان را به دلیل بروز برخی نا هنجاری ها مثل تغییر شتاب جاذبه زمین یا سرعت پاس های چهل پنجاه متری روی سطح زمین یا شوت های پر سرعت غیر منطقی، در حالتی قرار دهد که نتواند در مقابل بازی برنامه ریزی شده کاراکتر های بازی در بازیکنان مخالف، نتواند خوب تصمیم بگیرد. با این وعده مهم شرکت KONAMI، معلوم می شود که برای سری 2012 نیاز مبرمی به یک پردازنده مرکزی قوی و پاسخ گو است. من فکر می کنم اگر واقعا تدبیر خاصی متوجه هوش مصنوعی این سری شده باشد، از این به بعد خود من باید CPU ضعیف PC خود ام را هر چه زود تر تقویت کنم. چون هوش مصنوعی روی پردازش گسترده تاثیر زیادی دارد. البته مطمئنا شرکت KONAMI به شکلی عمل کرده است که خیلی نیاز به سیستم بالا را به نسبت سری 2011 بیش تر نکند. چون روی فروش و بازده آن تاثیر سویی را ممکن است به همراه داشته باشد. رقابت های تجاری و اجتماعی دو شرکت KONAMI و EA SPORTS در ساخت شبیه ساز بازی فوتبال، همیشه تنگاتنگ بوده است. ولی هر کدام از منظری متفاوت. خیلی ها اساس اهمیت و بزرگی سری های PES را کیفیت و واقعیت گرافیکی می دانند. البته این مورد زمانی به نسبت کار رقیب شان افزایش یافت که سری های 2009، 2010 و 2011 بازی های PES را در مقایسه با FIFA جهش یافته بی چون و چرا دیدیم. یک مثال خیلی ساده و البته پر ظرافت سری PES، حالت پخش زنده در جریان بازی بود که واقعا هم موثر بود. شما در سری های قبلی، دوربین اصلی بازی را به صورت ریلی و جا به جا شونده می دیدید. ولی در سری 2011 حالت چرخشی را ملاحضه می کنید. من به خاطر دارم اولین باری که وارد فضای مسابقه سری 2011 شدم، از حالت دوربین تعجب کردم. شاید کمی هم آزرده خاطر شده بودم. چون عادت نداشتم. ولی باور کنید الآن به هیچ وجه حاضر نیستم تحمل کنم که سری 2012 را با دوربین ریلی بازی کنم. یا مثال دیگری که می توان زد، این است که در تعدادی تصویر از PES 2012 می شد دید که دوربین های اهرمی پشت دروازه ها توسط تصویر برداران جا به جا می شود. موردی که در سری 2011 موجود است، ولی هیچ کس آن را جا به جا نمی کند. موردی که به حس واقعیت بازی و تجربه زنده بودن بازی می افزاید. برای سری 2012، انتظاری که می رود، بهبود وضعیت داوری در جریان بازی است. نکته ای که در سری 2011 هم پیش رفت کرده بود. ولی نه در حدی که بشود آن را کامل و دقیق دانست. در سری 2010، سخت گیری داوران خیلی زیاد بود. یعنی کافی بود شما در دقیقه 1 بازی یک خطای بد مرتکب شوید تا کارد قرمز داور متوجه احوال شما شود! خیلی ساده و راحت. ولی خوش بختانه در سری 2011 از شدت سخت گیری ها کاسته شد. انتظار می رود که برای سری 2012 نیز، پیش رفت های ویژه تری دیده شود. گفته می شود برای سری 2012 شرکت EA SPORTS، به وضعیت مصدومیت و داوری بازی، توجه ویژه ای شده است. در چندین نقد در وب لاگ ها و وب سایت ها می شود دید و شنید که برای داوری سری 2012 سری FIFA، به وضعیت صدمه دیدن بازیکنان بسیار به واقعیت نزدیک تر شده است. مصدومیت بازیکنان، بسته به شدت ضربه، محل برخورد ضربه و ضربه زننده، متفاوت و خیلی مو شکافانه است. ممکن است، مثلا، اگر بازیکنی مثل ایوانوویچ که مدافع کناری باشگاه چلسی است، روی یک بازیکن مثل لیونل مسی خطا کند، او را برای بازی تیم اش، بسیار تحت تاثیر قرار دهد. امیدوار هستیم که برای سری PES 2012 نیز، شاهد چنین تحولاتی باشیم. انتظارات از سری PES 2012 بالا است. ولی ممکن است به بسیاری از آن ها از طرف شرکت KONAMI پاسخ مثبت داده نشود. مثلا در حال حاضر خیلی ها انتظار دارند که برخی مشکلات این شرکت در ارائه بازی ها بر طرف شود. اشکالاتی اساسی مثل وضعیت اکثر تیم های این بازی که دارای عنوان اصلی و لوگو اختصاصی نیستند، نداشتن خطای هند در طول بازی، نداشتن امکان بازی با موس و کیبورد با هم (امکانی که خیلی وقت است از طرف رقیب این شرکت، EA SPORTS، به گیمر ها داده می شود تا واقعی تر بازی کنند.)، محدود بودن حرکت بازیکنان به 8 جهت (در حالی که برای سری های جدید تر FIFA به صورت 360 درجه و تمام جهت وجود دارد!)، نداشتن لیگ کشور آلمان (بوندس لیگا)، اشکال در وضعیت نام و مشخصات بازیکنان برخی تیم های ملی (مثل تیم های ملی ایران و چند تیم از قاره آفریقا و آمریکا و البته اروپا.) و ... . به هر صورت کاربران سری های شرکت KONAMI به شدت انتظار دارند که روند کاری این سری ها پیش رفت کند. باید منتظر ماند تا ببینیم که این سری چه خصوصیات جدیدی را برای کاربران خود در اقصی نقاط جهان به همراه دارد. با تشکر از توجه شما.




دسته بندی :
آخرين مطالب
» نظر خود را بیان کنید ( جمعه 1392/05/18 )
» سرقت بی برنامه! ( دوشنبه 1392/05/28 )
» آزمون بقا برای آخرین نفر از ما ( شنبه 1392/05/19 )
» تعمیرکار شهر زامبی ها! ( شنبه 1392/05/19 )
» حریفان نبردهای جاده ای ( شنبه 1392/05/19 )
» حکومت متزلزل ( جمعه 1392/05/18 )
» آغاز جهش مردگان ( جمعه 1392/05/18 )
» آمار پرفروش ترین بازی های گرگان ( شنبه 1392/04/29 )
» برای شرف، برای روم ( شنبه 1392/04/29 )
» سقوط ضدقهرمان شوخ طبع ( شنبه 1392/04/22 )
» شماری از بازیسازان حرفه ای ( شنبه 1392/01/10 )
» هیدئو کوجیما ( شنبه 1392/01/10 )